loading...

با من رو | ويزاي كانادا , آمريكا و شينگن

با من رو | خدمات ويزاي كانادا , آمريكا و شينگن | امور مهاجرت به كانادا ، اروپا توسط وكيل مهاجرتي

بازدید : 627
شنبه 17 خرداد 1399 زمان : 20:56

وکیل مهاجرت

اهمیت حضور وکیلی کارآزموده در مسیر مهاجرت را افرادی می‌دانند که به کمک یک شخص حقوقدان توانسته‌اند ویزای خود را بدون ریجکتی دریافت کنند. در واقع برای افرادی که قصد مهاجرت دارند انتخاب یک وکیل مهاجرتی در تهران یا سایر شهرستان‌های ایران از اولین گام‌های اساسی در نظر گرفته می‌شود. برای انتخاب یک وکیل با تجربه راه‌ها و قوانینی نانوشته وجود دارند که در این مقاله به بررسی آنها می‌پردازیم. در انتها امیدواریم از طریق راهنمای زیر بتوانید بهترین وکیل مهاجرت را برای پرونده مهاجرتی خود شناسایی و انتخاب کنید.



وکیل مهاجرتی به شخص حقوقدانی اطلاق می‌شود که انجام برخی امور مربوط به پرونده‌های مهاجرتی و اقامتی را پیگیری می‌کند و از قوانین بین‌المللی به خوبی آگاهی دارد. وکیل مهاجرت می‌کوشد از مسیرهای قانونی و موردتأیید سفارت‌ها، زمینه‌ اخذ ویزا، اخذ اقامت دائم، اخذ اقامت موقت و مهاجرت را در سایر کشورها هموار سازد. توجه داشته باشید که وکیل مهاجرت در ایران باید دارای پروانه وکالت از مراجع ذیصلاح باشد تا بتواند انجام کلیه امور حقوقی را برعهده بگیرد.

قوانین مهاجرت در سال‌های اخیر دستخوش تغییر و تحولات بسیاری شده و همین امر بر سردرگمی افرادی که قصد مهاجرت دارند افزوده است. مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و مهاجرت از طریق ازدواج، متقاضیان بسیاری در ایران دارد. هر متقاضی می‌تواند بدون مراجعه به وکیل شخصاً برای مهاجرت اقدام نماید. با این حال تعداد قابل توجهی از متقاضیان تصمیم می‌گیرند جهت تسریع در روند کارهای مهاجرتی خود و کاهش سردرگمی به وکیل مهاجرتی مراجعه کنند. دلایل این افراد متعدد است که به برخی از مهمترین آنها می‌پردازیم:

  • یک وکیل مهاجرت از قوانین بین‌المللی و قوانین مهاجرتی مربوط به سفارت‌ها آگاهی بیشتری دارد.
  • یک وکیل در زمینه مهاجرت دارای مدارک و مدارج داخلی یا بین‌المللی معتبری می‌باشد.
  • یک وکیل خوب مهاجرت می‌تواند برای اخذ مجوز اقامت موقت یا دائم در کشورهای دیگر نقش یک راهنما را ایفا کند.
  • یک وکیل به فرم‌های سفارت و نحوه تکمیل درست آنها اشراف دارد و می‌تواند راهنمای خوبی برای تهیه مدارک موردنیاز سفارت باشد.

بهترین وکیل مهاجرت چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین وکیل مهاجرت از ویژگی‌هایی برخوردار است که تخصص وی را از سایر وکلا متمایز می سازد. ویژگی‌های یک وکیل کارآزموده طیف گسترده‌ای را در برمی‌گیرد که آشنایی با کلیدی‌ترین آنها شانس انتخاب یک وکیل مهاجرتی مناسب را به حداکثر می‌رساند. شناسایی و آگاهی کامل از این ویژگی‌ها پیش از مراجعه به وکیل بسیار اهمیت دارد. چرا که دانستن این ویژگی‌ها نه تنها احتمال خطا را کاهش می‌دهد بلکه میزان موفقیت در پرونده را به طرز چشمگیری بالا می‌برد. مهمترین‌ ویژگی‌ها و شرایطی که یک وکیل خوب باید دارا باشند در ادامه آمده است:

  • یک وکیل مهاجرتی متخصص در هر شهری که باشد دارای یک آفیس است که مجموعه‌ای از کارکنان و مشاوران مهاجرتی خبره در آن مشغول به کار هستند. این مشاوران به صورت مستمر به مشتریان حضوری و غیر حضوری خود به نحوی صحیح و حرفه‌ای خدمات مشاوره ارائه می‌کنند. معمولاً یک مجموعه حرفه‌ای برای مشاوره‌های اولیه خود مشتری را متحمل هزینه‌های گزاف نخواهد کرد. به عنوان مثال در مجموعه با من رو کلیه مشاوره‌های اخذ ویزا، وقت سفارت و ... رایگان هستند.
  • وکیل خوب مدعی نمی‌شود که در کلیه زمینه‌های مهاجرتی دارای تجربه است و می‌تواند ویزای هر کشوری را به دست بیاورد. در واقع یک وکیل مهاجرتی قابل اعتماد در چند کشور محدود و چند زمینه مهاجرتی مشخص دارای تخصص است و به ارائه خدمات می‌پردازد. به عنوان مثال وکلای مهاجرت بامن‌رو در زمینه اخذ ویزای اقامت موقت و اقامت دائم از کشورهای کانادا، آمریکا، انگلیس، استرالیا و کشورهای عضو شینگن از تخصص و تجربه‌ای طولانی مدت برخوردار هستند.
  • یک وکیل حرفه‌ای مهاجرت آگاهی و تسلط کافی به قوانین مهاجرت کشورها و قوانین بین‌المللی دارد. به طبع این شخص باید به زبان‌های خارجی به ویژه انگلیسی مسلط باشد و در پاسخ‌گویی به سوالات مراجعین از سرعت عمل بالا و دانش کافی برخوردار باشد.
  • پرونده متقاضی را طی جلسات مشاوره، کامل و دقیق بررسی می‌نماید و در نهایت بهترین مسیر مهاجرتی متناسب با شرایط موکل را انتخاب می‌کند.
  • دامنه اطلاعات یک وکیل خوب در مورد برنامه مهاجرتی کاملاً به روز و شفاف است و اولویت‌های متقاضی و موفقیت پرونده برای وکیل از اهمیت برخوردار است. به همین دلیل از همان ابتدا برای عقد قرارداد با مشتری پافشاری نمی‌کند و یا مسیرهای غیرقانونی را برای مهاجرت پیشنهاد نمی‌نماید.
  • در انجام مراحل مختلف پرونده به اندازه کافی دقیق و منظم است. همچنین نسبت به پیگیری کار به تعهدات خود پایبند است و به طور مستمر متقاضی را در جریان روند پرونده و آپدیت‌های جدید آن قرار می‌دهد.
  • یک موسسه مهاجرتی که زیر نظر یک وکیل مهاجرت کانادا یا سایر کشورها کار می‌کند در پروسه‌های مهاجرتی همچون ارتباط با دانشگاه‌ها برای اخذ ویزای تحصیلی، ارتباط با کارفرمایان خارجی جهت اخذ ویزای کار، همچنین ارتباط با سازمان‌ها و کنسولگری‌ها عملکرد قانونی و موفقیت‌آمیزی دارند.

وکیل مهاجرت در تهران

وکیل مهاجرت در تهران

حال سوال این جاست که چگونه می‌توان یک وکیل خوب در تهران جستجو کرد که هم قابل اعتماد باشد و هم در زمینه مهاجرتی موردنظر ما یک متخصص تمام عیار. برای جستجوی وکیلی کارآزموده و حرفه‌ای در تهران با یک جستجوی ساده در اینترنت شروع کنید. موسسات مهاجرتی معروف که تحت نظر یک یا چند وکیل مشغول به فعالیت هستند به راحتی در اینترنت قابل شناسایی هستند. برخی از این موسسات در زمینه مهاجرت، اخذ ویزا، قوانین سفارت‌ها و حقوق بین‌الملل از دانش و اطلاعات کافی برخوردار هستند و طی سال‌ها تجربه، این توانایی را دارند که متقاضیان را در مسیر درست مهاجرت قرار دهند.

برای انتخاب یک وکیل مهاجرت در تهران یا سایر شهرها پیشنهاد می‌کنیم کمی وقت بگذارید تا تاریخچه، خدمات ارائه شده، برنامه‌های مهاجرتی و نظرات کاربران را بخوانید و دفاتر مختلف را از این زوایا مورد بررسی قرار دهید. در این راستا دقت کنید که وکیل مهاجرتی، مناسب نیازهای شما در امر مهاجرت باشد. به عنوان مثال اگر قصد دارید برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید دقت کنید که وکیل مهاجرت به کانادا تخصص، تجربه و دانش لازم را در این زمینه داشته باشد.

اگر وکیل دارای وب‌سایت است یک امتیاز مثبت برای وی در نظر بگیرید. علاوه بر این، وب سایت وکیل باید دارای مقالات جامعی باشد که پاسخگوی سوالات متقاضیان و نشان دهنده‌ی تسلط وکیل به موضوعات مهاجرتی باشد. مقالات موجود در وب‌سایت یک وکیل مهاجرت حرفه ‌ای مدام به روز رسانی می‌شود و تازه‌ترین قوانین اخذ ویزا در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. به طور کلی منابع اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی یا وبلاگ یک وکیل منابع بسیار مهمی جهت ارزیابی دانش و توانایی یک وکیل مهاجرت در تهران خواهد بود.

وکیل مهاجرت به کانادا

یک وکیل مهاجرت در تهران این امکان را دارد که پرونده‌های مهاجرتی یک یا چند کشور خاص را انتخاب نماید. برخی از وکلای مهاجرتی در تهران در زمینه اخذ ویزای کانادا و مهاجرت به این کشور فعالیت دارند. وکیل مهاجرت کانادا به حقوقدانی اطلاق می‌شود که تحصیلات آکادمیک در این زمینه دارد و تجربه کار بر روی چندین پرونده مهاجرتی در زمینه مهاجرت به کانادا را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌ است. در حقیقت یکی از پارامترهای مهم در زمینه مهاجرت به کانادا مراجعه به افرادی است که از سابقه درخشانی در این زمینه برخوردار هستند. برای انتخاب وکیل مناسب می‌توانید به طول سابقه وکیل در این زمینه توجه ویژه داشته باشید.

وکیل مهاجرتی که از سابقه درخشان‌تر، طولانی‌تر و تجربه بیشتری در زمینه پرونده‌های مهاجرتی کانادا برخوردار باشد به عنوان بهترین گزینه در نظر گرفته خواهد شد. وکیل مهاجرت تورنتو و وکیل مهاجرت ونکوور نیز از زیر شاخه‌های وکیل مهاجرت به کانادا محسوب می‌شوند:

وکیل مهاجرت تورنتو

به فرد حقوقدانی که در حوزه‌ی مهاجرت به شهر تورنتو فعالیت دارند وکیل مهاجرت تورنتو گفته می‌شود. در حقیقت وکیل مهاجرتی تورنتو با دانش کافی در زمینه قوانین و شرایط زندگی در تورنتو می‌کوشد بهترین مسیر برای متقاضیان سفر به کانادا و شهر تورنتو را فراهم نماید.

وکیل مهاجرت ونکوور

این فرد حقوقدان می‌کوشد تا با ارزیابی شرایط ونکوور زمینه‌های مهاجرتی به این شهر را برای متقاضیان فراهم نماید. به عنوان مثال بسیاری از افراد تمایل دارند که در این شهر سرمایه‌گذاری کنند یا به تحصیل در مدارس یا کالج‌های معروف این شهر بپردازند. بنابراین وکیل مهاجرت ونکوور با اشراف کامل از شرایط و جوانب مختلف نسبت به مهاجرت در این زمینه اقدامات لازم را به انجام می‌رساند.

بهترین وکیل مهاجرت کانادا در بامن‌رو

حقوق و قوانین بین‌المللی مهاجرتی حوزه‌ای بسیار تخصصی محسوب می‌شوند و انتخاب بهترین وکیل مهاجرت کانادا در موفقیت پرونده نقش پررنگی دارد. میزان سابقه حرفه‌ای و خوش‌نامی یک وکیل از شروط لازم برای سنجش میزان تخصص و تبحر یک وکیل در امر مهاجرت است. با من رو تحت نظر مستقیم وکلای مهاجرتی متخصص، اقدام به ارائه خدمات زیر می‌نمایند:

  • برگزاری جلسه مشاوره رایگان با حضور وکلای مجموعه جهت راهنمایی متقاضیان برای اخذ ویزای توریستی کانادا، ویزای بازدید تجاری کانادا، ویزای دیدار خانواده کانادا، ویزای تحصیلی کانادا، ویزای دانش‌آموزی کانادا و ویزای دانشجویی کانادا
  • وکلای این مجموعه با آگاهی از معاهده‌ها و قوانین سرمایه‌گذاری در کانادا نسبت به اخذ اقامت دائم کانادا اقدام می‌نمایند. برگزاری جلسه مشاوره رایگان و بررسی شرایط هر متقاضی به طور کاملاً تخصصی و انتخاب بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری به متقاضیان ارائه می‌شود.
  • ارائه چک لیست کامل مدارک موردنیاز بر اساس شرایط شغلی، مالی و ملکی متقاضی برای اخذ ویزای اقامت موقت و اقامت دائم کانادا در مجموعه با من رو توسط وکیل انجام می‌شود.

منبع: سایت مهاجرت کانادا و اخذ ویزا بامن‌رو

برچسب ها مهاجرت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 233
  • بازدید کلی : 38241
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی