loading...

با من رو | ويزاي كانادا , آمريكا و شينگن

برترين مدارس ابتدايي تورنتو | شناخت برترين مدارس كانادا و سيستم آموزشي مقطع ابتدايي

بازدید : 447
11 زمان : 1399:2

برترين مدارس ابتدايي كانادا

برترين مدارس ابتدايي تورنتو | دولت كانادا به نحو قابل‌توجهي به مقوله‌ي آموزش از پايه‌ي پيش دبستاني اهميت مي‌دهد. سيستم آموزشي اين كشور در مقاطع ابتدايي نشان داده كه از استانداردهاي بالايي در سطح بين‌المللي برخوردار است. انتخاب يك مدرسه مناسب در تورنتو براي بسياري از خانواده‌هاي ايراني كه قصد دارند فرزند خود را در مدارس كانادا ثبت‌نام كنند از اهميت برخوردار است. بسياري از مدارس تورنتو پذيراي دانش‌آموزان خارجي در سرتاسر دنيا هستند و جهت تدريس از سيستم‌‌هاي آموزشي پيشرفته استفاده مي‌كنند. چنانچه تمايل داريد با برخي از مهمترين مدارس تورنتو آشنا شويد در اين مقاله همراه ما باشيد.

مدرسه Branksome Hall

يكي از برترين مدارس ابتدايي تورنتو مدرسه Branksome Hall است؛ مدرسه‌اي مستقل به قدمت ۱۱۷ سال كه همه دانش‌آموزان آن دختر هستند. اين مدرسه داراي ۵۳۰۰۰ متر مربع مساحت است كه در شهر تورنتو در استان انتاريو كانادا واقع شده است. هدف اصلي مدرسه به چالش كشيدن دانش آموزان از همان سال‌هاي ابتدايي تحصيل است تا عاشق پرسشگري و يادگيري شوند. علاوه بر اين كه مدرسه Branksome Hall تنها مدرسه دخترانه شهر تورنتو است امكان تحصيل دانش‌آموزان بين‌المللي را نيز فراهم نموده است. هنر اصلي مدرسه در آموزش اين است كه دانش‌آموزان را به متفكراني مستقل، نويسندگاني قدرتمند و شهرونداني مسئول تبديل كند. جالب است بدانيد دانشگاه‌هاي مطرح كانادايي هميشه با آغوشي باز پذيراي دانش‌آموزاني هستند كه از اين مدرسه فارغ التحصيل شده‌اند.

مدرسه Branksome Hall در يك نگاه

زبان آموزش: انگليسي

جمعيت كلاس‌ها: ۱۷ تا ۲۲ نفر

شهريه: ۳۳۶۳۰ دلار كانادا

تعداد دانش‌آموزان: ۹۰۰ نفر

سن دانش‌آموزان: ۴ تا ۱۸ سال

كلاس‌هاي فوق برنامه: دارد

آدرس وب‌سايت: www.branksome.on.ca

ويژگي‌هاي آموزشي مدرسه Branksome Hall

سيستم آموزشي مدرسه IB (International Baccalaureate) است كه مورد استقبال بسياري از دانش‌آموزان بين‌المللي و خانواده هايشان قرار مي‌گيرد. هدف از برنامه آموزشي IB ارتقاي سطح مهارت‌هاي فكري، شخصي، احساسي و اجتماعي دانش‌آموزان است. هر دانش‌آموزي در مدرسه Branksome Hall از برنامه درسي IB نهايت استفاده را خواهد برد. اين نوع برنامه درسي بين‌المللي كنجكاوي و تفكر انتقادي دانش‌آموزان را ترقي مي‌دهد و آنها را براي ارزيابي‌هاي مستمر آماده مي‌كند تا سطح آموزشي آنان در حد استانداردهاي موردنياز باقي بماند. سيستم آموزشي IB در بسياري از مدارس برتر دنيا دنبال مي‌شود و به عنوان استاندارد طلايي در بحث آموزش و پرورش در نظر گرفته خواهند شد. در اين برنامه آموزشي دروس انگليسي، رياضيات، علوم، تكنولوژي، تربيت بدني، انواع هنرهاي تجسمي و بصري، علوم اجتماعي و زبان‌هاي خارجه به دانش‌آموزان آموزش داده مي‌شود. هدف اصلي سيستم آموزشي IB اين است كه دانش‌آموزان در كليه رده‌هاي سني تفكر انتقادي و روحيه پرسشگري را در نهاد خود پرورش دهند.

پذيرش تحصيلي كانادا ، از شناخت تا بررسي

مدرسه آپر كانادا كالج تورنتو

مدرسه Upper Canada College

مدرسه Upper Canada College يكي از مدارس پسرانه و دولتي در شهر تورنتو است كه سطوح آموزشي متفاوتي را در اختيار دانش‌آموزان قرار مي‌دهد. اين مدرسه با داشتن كادر مجرب آموزشي توانسته‌ تجربه متفاوتي را براي دانش‌آموزان رقم بزند. تاريخچه غني اين مدرسه و دستاوردهاي متفاوتي كه داشته اين مدرسه را در جايگاه بسيار بالايي قرار داده است. قدمت اين مدرسه به دو قرن پيش باز مي‌گردد و هدف اوليه آن ايجاد محيطي آكادميك و مناسب براي خودشناسي دانش‌آموزان است.

مدرسه Upper Canada College در يك نگاه

زبان آموزش: انگليسي

جمعيت كلاس‌ها: ۲۰ تا ۲۲ نفر

شهريه: ۳۳۳۰۰ دلار كانادا

تعداد دانش‌آموزان: ۱۱۶۰ نفر

سن دانش‌آموزان: ۵ تا ۱۸ سال

كلاس‌هاي فوق برنامه: دارد

آدرس وب‌سايت: www.ucc.on.ca

ويژگي‌هاي مدرسه Upper Canada College

مدرسه Upper Canada College معتقد است كه با اجراي سيستم آموزشي IB نسل بعدي دانشمندان، متفكران و مخترعان را به دنيا معرفي خواهد كرد. آموزش در اين مدرسه كه از سيستم IBپيروي مي‌كند باعث شده كليه فارغ التحصيلان آن بر جهان كنوني تأثيرگذار باشند. مدرسه UCC هر سال پذيراي دانش‌آموزان خارجي بسياري از ۲۶ كشور مختلف است و در حال حاضر ۸۸ دانش‌آموز بين‌المللي در اين مدرسه در حال تحصيل هستند. فارغ‌التحصيلان اين مدرسه پس از كسب مدرك ديپلم خود موفق مي‌شوند از برترين دانشگاه‌هاي كانادا و دنيا پذيرش دريافت كنند. از نقطه نظر اين مدرسه، سيستم IB بيش از يك برنامه درسي است و جهت رشد علمي و شخصيتي دانش‌آموزان اين اهداف را دنبال مي‌كند:

  • تمركز بر روي پيشرفت دانش‌آموزان با برنامه‌ي آموزشي متناسب با توانايي‌ها و سن آنها
  • اجراي برنامه درسي‌ در سطح بين‌المللي جهت ارتقاي يادگيري دانش‌آموزان
  • تشويق دانش‌‌آموزان به داشتن تفكر انتقادي و به چالش كشيدن فرضيه‌ها
  • تمركز بر روي يادگيري نه صرفاً يادآوري و حفظ كردن مطالب

شناخت كامل ويزاي دانش آموزي كانادا

مدارس ابتدايي كانادا

مدرسه Blyth Academy

مدرسه خصوصي Blyth Academy در سال ۱۹۷۷ تأسيس شد و از آن زمان تاكنون با به كارگيري استانداردهاي بالاي آموزشي همواره در بين برترين مدارس ابتدايي تورنتو و كانادا قرار داشته است. ۱۰ درصد از كل جمعيت اين مدرسه را دانش‌آموزان بين‌المللي تشكيل داده‌اند. هدف اين مدرسه آماده سازي دانش‌آموزان در برابر چالش‌هايي است كه در آينده با آنها رو به رو خواهند شد. تأكيد بر فراگيري مهارت‌هاي گوناگون از اهداف والاي اين مدرسه است تا دانش‌آموزان را براي ورود به دنيايي كه دانش و تكنولوژي در آن حرف اول را مي‌زند را تسهيل نمايد.

مدرسه Blyth Academy در يك نگاه

زبان آموزش: انگليسي

جمعيت كلاس‌ها: ۱۰ تا ۱۲ نفر

شهريه: ۲۲۶۲۵ دلار كانادا

تعداد دانش‌آموزان: ۱۵۰-۵۰ نفر

سن دانش‌آموزان: ۵ تا ۱۸ سال

كلاس‌هاي فوق برنامه: دارد

آدرس وب‌سايت: www.blytheducation.com

ويژگي‌هاي مدرسه Blyth Academy

همان‌طور كه گفته شد Blyth Academy يك مدرسه خصوصي خوشنام در شهر تورنتو است كه برنامه‌هاي آموزشي متنوعي را در اختيار دانش‌آموزان قرار مي‌دهد. اين مدرسه به داشتن كلاس‌هاي كم‌جمعيت مشهور است و يك مشاوره هر روز در مدرسه حضور دارد تا دانش‌آموزان را در زمينه‌هاي درسي و چالش‌هاي عاطفي پشتيباني كند. برنامه آموزشي اين مدرسه به گونه‌اي طراحي شده كه هر دانش‌آموز خارجي با توجه به علايق و توانايي‌هايش پتانسيل‌هاي خود را شكوفا سازد. يكي از پيش‌شرط‌هاي اين مدرسه براي پذيرش دانش‌آموزان خارجي داشتن مدرك آيلتس با نمره ۵/۶ است. هر چند دانش‌آموزاني كه داراي مدرك زبان آيلتس يا معادل آن نيستند بايد در آزمون سطح زبان كه توسط مدرسه برگزار مي‌شوند شركت كنند و نمره حدنصاب را به دست بياورند. يكي از ستون‌هاي اصلي آموزش در مدرسه Blyth Academy تشويق دانش‌آموزان براي يادگيري تجربي است. يادگيري از طريق تجربه و آزمايش، انگيزه‌ي تحصيل در دانش‌آموزان را به طرز چشمگيري افزايش مي‌دهد.

منبع: جهت مطالعه كامل ليست برترين مدارس ابتدايي تورنتو كليك كنيد. | وبلاگ بامن‌رو

برچسب ها تحصيل در كانادا ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 305
  • بازدید کلی : 38313
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی