loading...

با من رو | ويزاي كانادا , آمريكا و شينگن

ويزاي شينگن بر اساس هدف سفر و مدت زمان اقامت داراي انواع مختلفي است.

بازدید : 436
11 زمان : 1399:2

ويزاي شينگن چيست؟

ويزاي شينگن چيست؟

يكي از معروف­ترين ويزاهايي كه ايرانيان نام آن را بارها شنيده­ اند يا براي آن درخواست دادهاند؛ ويزاي شينگن يا شنگن است. اين ويزا براي سفر به برخي كشورهاي اروپايي صادر مي­ شود كه از لحاظ مقررّات تردد در كشورهاي حوزه شينگن از سيستم قانوني يكپارچه ­اي تبعيت ميكند. ويزاي شينگن از محبوبيت بالايي برخوردار است؛ زيرا اخذ اين ويزا اعتبار زيادي را براي تاريخچه سفر مسافران به ارمغان مي­ آورد و سابقه ­ي داشتن ويزاي شينگن، دريافت رواديد از كشورهايي همچون انگليس، كانادا و آمريكا را به مراتب آسان­تر خواهد نمود.

پيمان شينگن

حوزه شينگن به مجموعه‎اي از كشورهاي اروپايي اطلاق مي‌­شود كه تحت پيماني به همين نام قرار دارند. ايده يكپارچه ­سازي مجوز ورود به كشورهاي اروپايي به سال 1957 باز مي‎گردد. در آن سال چند كشور اروپايي به منظور يكسان نمودن مقررّات مرزي خود و رفع تردد مسافران خارجي به قلمرو اين كشورها، پيمان‎نامه اوليه‎اي را در منطقه‎ا­ي به نام شينگن در لوكزامبورگ منعقد نمودند.

در 14 ژوئن 1985 ايده‎ي يكپارچه‎سازي قوانين رفت و آمد مرزي براي كليه كشورهاي عضو اتحاديه اروپا بار ديگر مطرح شد و پس از بررسي‎هاي لازم در همان منطقه‎ي شينگن اولين پيمان رسمي منعقد گشت. بر اساس اين قرارداد، رفت و آمد در مرزهاي مشترك بسياري از كشورهاي اتحاديه اروپا آزاد و بلامانع اعلام شد. با گذشت سال­ هاي متمادي، كشورهاي اروپايي ديگري نيز به اين پيمان پيوستند و اكثر كشورهاي اروپايي به جزء بريتانيا عضو پيمان شينگن شده‎اند. همچنين كشورهايي مانند روماني، بلغارستان، كرواسي و قبرس به زودي بخشي از اين توافقنامه اروپايي خواهند شد.

انواع ويزاي شينگن

منطقه شينگن وسيع‎ترين ناحيه جهان است كه با داشتن يك ويزا، سفر به كل منطقه‎ي آن آزاد است. ويزاي شينگن بر اساس هدف سفر و مدت زمان اقامت داراي انواع مختلفي است و مسافراني كه قصد تردد به كشورهاي منطقه شينگن را دارند با در اختيار داشتن اين ويزا، تحت زمان و شرايط مشخصي مي­‌توانند به كشورهاي حوزه شينگن سفر كنند. ويزاي شينگن داراي سه گروه اصلي است كه هر يك از آنها بر اساس ماهيت و هدف متقاضي از سفر صادر مي­‌شود.

الف) ويزاي اتحاديه شينگن

ويزاي اتحاديه شينگن (Uniform Schengen Visa) مجوز ورود، سفر و اقامت به كشورهاي شينگن را به مدت حداكثر 90 روز در يك بازه زماني ۱۸۰ روزه براي متقاضي امكان­پذير مي­‌نمايد. در ايران ويزاي اتحاديه شينگن (USV) را به عنوان ويزاي توريستي اروپا مي­‌شناسند كه بر اساس هدف از سفر به هر يك از كشورهاي عضو اين پيمان براي متقاضي صادر مي­‌شود. ويزاي اتحاديه شينگن خود به سه دسته تقسيم مي­‌شود كه بر اساس ماهيت سفر يكي از آنها به متقاضي تعلّق مي­گيرد:

  • ويزاي شينگن نوع A

شينگن نوع A ، ويزاي ترانزيت فرودگاهي (Airport Transit Visa) است. اين ويزا به فرد اجازه مي­دهد تا در يكي از فرودگاه­‌هاي مستقر در حوزه شينگن پرواز خود را تعويض نمايد و به كشوري خارج از اين حوزه سفر خود را ادامه دهد.

توجه: اين ويزا تنها براي استفاده در فرودگاه‌­هاي محدوده شينگن اعتبار دارد و فرد اجازه خروج از فرودگاه را نخواهد داشت.

  • ويزاي شينگن نوع B

شينگن نوع B نيز ويزاي ترانزيتي يا به بيان بهتر ويزاي گذر موقت است. الصاق شينگن نوع B به پاسپورت مسافر، اين اجازه را به وي مي­دهد تا ظرف 5 روز از خاك كشوري كه در منطقه شينگن قرار دارد به كشوري در خارج از محدوده شينگن سفر كند. اين ويزاي براي استفاده مسافراني مناسب است كه قصد دارند با خودرو يا قطار از داخل خاك كشور واقع در حوزه شينگن عبور كنند.

  • ويزاي شينگن نوع C

ويزاي نوع C، رواديد كوتاه مدت براي ورود و اقامت در كشورهاي حوزه شينگن است. دارندگان ويزاي نوع C مجاز هستند بر اساس مدت اعتبار آن در كشورهاي عضو اتحاديه شينگن اقامت داشته باشند. با توجه به هدف و ماهيت سفر، يكي از انواع ويزاي C كه در ادامه آمده به متقاضي تعلّق خواهد گرفت:

  • ويزاي يك بار ورود شينگن

ويزاي يك بار ورود كه به عنوان ويزاي سينگل شينگن (Single Entry) نيز شناخته مي­‌شود؛ مجوز يك بار ورود به يكي از كشورهاي حوزه شينگن را براي فرد متقاضي صادر مي­‌كند. بدين معني كه ويزاي سينگل تنها براي يك بار ورود به اين كشور اعتبار دارد و پس از خروج مسافر از كشوري كه ويزاي سينگل از سفارت آن صادر شده است؛ اعتبار ويزا خود به خود منقضي خواهد شد.

  • ويزاي دوبار ورود شينگن

ويزاي دو بار ورود شينگن (Double Entry) شرايط و الزاماتي يكسان با ويزاي يك بار ورود شينگن دارد. با اين تفاوت كه فرد دارنده‎ي ويزاي Double Entry اجازه دارد دو بار به كشوري كه در ناحيه شينگن است وارد شود. به خاطر داشته باشيد كه استفاده از اين شرايط در محدوده زماني مشخصي قابل اجرا است.

  • ويزاي چندبار ورود شينگن

ويزاي چند بار ورود شينگن به عنوان ويزاي مالتي (Multiple Entry) و ويزاي بلند مدت اروپا نيز در ايران شناخته مي­‌شود. اين ويزا كه از طرف سفارت يكي از كشورهاي عضو پيمان شينگن صادر مي­ شود به متقاضي اين امكان را مي­ دهد كه بدون محدوديت و به دفعات مكرر وارد يكي از كشورهاي حوزه شينگن شود.

تنها محدوديت ويزاي مولتي شينگن بازه زماني آن است؛ بدان معني كه اعتبار اين ويزا براي اقامت و تردد در منطقه شينگن به مدت 90 روز به ازاي هر 6 ماه از سال خواهد بود. توجه داشته باشيد كه به محض ورود به هر يك از كشورهاي حوزه ­ي شينگن؛ محاسبه اين محدوديت زماني آغاز خواهد شد.

ب) ويزاي اعتبار محدود منطقه ­اي

ويزاي اعتبار محدود منطقه­اي (LTV) بر اساس دلايلي ويژه و تحت شرايطي اضطراري صادر مي­‌شود. دلايل انسان دوستانه يكي از رايج‌­ترين موارد خاصي است كه موجب صدور اين ويزا براي پناهجويان خواهد شد. به بيان بهتر يكي از مواردي كه عموماً منجر به صدور اين نوع ويزا مي­‌شود براي تعامل با پناهندگاني است كه از بيم آتش جنگ يا ناآرامي به صورت غيرقانوني و يا بدون مدارك معتبر وارد منطقه شينگن شده‌­اند.

الصاق ويزاي اعتبار محدود منطقه‌­اي در گذرنامه به فرد اجازه مي­دهد تنها در همان كشوري كه از آن ويزا دريافت كرده است يا در چند كشور محدود ديگر ناحيه شينگن تردد نمايد و مجوز ورود به ديگر كشورهاي اين حوزه را نخواهد داشت. بنابراين اين ويزا به غير از مناطق مشخص شده در هيچ منطقه‎ي ديگري اعتبار ندارد و دارنده‎ي آن، مجوز سفر به هيچ يك از ديگر مناطق شينگن را نخواهد داشت.

اخذ ويزاي شينگن با كارشناسان با من رو!

ج) ويزاي ملي يا ويزاي نوع D شينگن

ويزاي ملي شينگن (National Visas) به ويزاي نوع D نيز شهرت دارد و براي متقاضياني صادر مي­شود كه هدفشان از سفر به يكي از كشورهاي منطقه شينگن، تحصيل، كار و يا اقامت طولاني مدت خواهد بود. به عبارت ديگر، ويزاي ملي شينگن براي آن دسته از افرادي صادر مي‎شود كه به دنبال هدفي مشخص براي مدت زماني طولاني نياز به اقامت در يكي از كشورهاي اروپايي دارند و پس از اتمام مدت مشخص شده، به كشور خود بازخواهند گشت. بر اساس هدف و ماهيت سفر ويزاي نوعD شينگن نيز به دو دسته سينگل و مولتي تقسيم مي­‌شوند:

  • ويزاي ملي سينگل

ويزاي ملي سينگل در مواردي صادر مي­‌شود كه متقاضي به منظور استفاده از خدمات پزشكي و درماني اقدام مي­كند و قصد دارد براي دوره­‌اي مشخص در يكي از كشورهاي عضو ناحيه شينگن، اقامتي محدود داشته باشد. در اين موارد متقاضي تضمين مي­‌نمايد كه پس از پايان دوره به كشور خود باز خواهد گشت. ويزاي ملي سينگل به صورت يك بار ورود صادر مي­‌شود و به محض خروج فرد از كشور اعتبار ويزا نيز به پايان خواهد رسيد.

  • ويزاي ملي مالتي

با در اختيار داشتن ويزاي ملي مالتي مي­توان بدون نياز به دريافت ويزاي ديگري به تمامي كشورهاي منطقه شينگن بدون محدوديت سفر كرد. در ويزاي مالتي نوع D فرد بدون نياز به اخذ ويزاي ديگري در اروپا اجازه دارد بدون محدوديت به تمامي كشورهاي حوزه شينگن سفر كند. متقاضيان زير مي­‌توانند براي اين نوع ويزا اقدام نمايند:

  • دانشجويان بين‌­المللي كه قصد دارند در مراكز علمي-آموزشي كشورهاي عضو شينگن به ادامه تحصيل بپردازند. براي اين دسته از افراد ويزاي ملي مالتي صادر مي­‌شود كه به واسطه آن مي­‌توانند بدون محدوديت به تمامي كشورهاي حوزه شينگن سفر ­كنند. توجه داشته باشيد كه مدت زمان اعتبار اين نوع ويزا يك سال است و قابل تمديد براي سال­‌هاي ديگر مي­‌باشد.
  • دانشجويان خارجي كه به منظور كار بر روي پروژه‌­هاي تحقيقاتي و يا گذراندن فرصت مطالعاتي براي مدتي مشخص قصد دارند به كشوري در منطقه‎ي شينگن سفر نمايند.
  • افراد متخصصي كه قصد دارند به يكي از كشورهاي حوزه شينگن سفر كنند تا در يك مركز تحقيقاتي يا موسسه آموزشي؛ بر روي پروژه‌­هاي علمي فعاليت نمايند. اين ويزا اختصاصاً در شرايط خاص و با بررسي دقيق سوابق علمي فرد صادر مي‌­شود.
  • افرادي كه به منظور به اشتراك گذاشتن تخصص خود به كشوري در منطقه شينگن سفر مي­كنند. ورزشكاران، هنرمندان، يا هر حرفه تخصصي ديگري در اين دسته ­بندي قرار مي­‌گيرد.
  • در موارد اضطراري همچون شرايط حاد پزشكي يا اورژانسي كه مسافر قادر نباشد براي مدت مشخصي منطقه شينگن را ترك نمايد.

شرايط ويزاي شينگن

كليه متقاضيان مي‌­توانند براي دريافت ويزاي شينگن اقدام كنند و در اين رابطه هيچ­گونه محدوديت يا استثنايي وجود ندارد؛ امّا برخورداري از برخي شرايط و معيارها؛ شانس دريافت ويزاي شينگن را براي متقاضيان دو چندان مي­‌نمايد. توجه داشته باشيد كه سفارتخانه‎هاي هر كشور اروپايي شرايط خاص خود را براي صدور ويزاي شينگن دارد؛ امّا در بسياري از موارد شرايط و ضوابط اخذ ويزا در كشورهاي منطقه شينگن بسيار مشابه است. مهمترين فاكتورهايي كه شرايط دريافت ويزاي شينگن را افزايش مي­دهند عبارتند از:

  • اهداف متقاضي از سفر

براي اقامت كوتاه مدت در كشورهاي حوزه شينگن بايد اهداف سفر خود را به خوبي مشخص نماييد. براي مواردي كه در زير آمده است ويزاي شينگن صادر مي‎شود:

  • ديدار با خانواده و دوستان
  • گردشگري و توريسم
  • شركت در رويدادهاي فرهنگي و ورزشي
  • دريافت خدمات درماني
  • ملاقات‎هاي رسمي

بر اساس هدفي كه متقاضي از سفر به كشورهاي حوزه شينگن دارد افسر كنسولگري به صلاحديد خود ويزاي يك بار ورود، دوبار ورود يا چندبار ورود براي متقاضي صادر مي‎نمايد.

  • مدارك متقاضي

ارائه مدارك موردنياز به طور كامل، بدون نقص و كاستي از جمله شرايطي است كه شانس دريافت ويزاي شينگن را افزايش مي­دهد.

  • سابقه سفر متقاضي

در صورتي كه فرد طي پنج سال گذشته داراي سابقه سفر قابل قبولي باشد؛ احتمال دريافت ويزاي شينگن افزايش مي­‌يابد.

  • شرايط سني متقاضي

برخي سفارت­خانه­‌هاي اروپايي در قبال درخواست افراد مجرد زير 30 سال كه سوابق سفر به كشورهاي اروپايي را هم نداشته باشند؛ معمولاً سخت­گيري بيشتري دارند. هرچند متقاعد نمودن افسر سفارت مبني بر بازگشت به كشور مبدأ پيش از پايان اعتبار پاسپورت تأثيرگذار خواهد بود.

مدارك لازم براي ويزاي شينگن

براي سفر به كشورهاي عضو شينگن دريافت ويزاي شينگن الزامي است و تهيه مدارك آن مشابه به ويزاي شينگن كشورهاي ديگر است. در ادامه مداركي آمده كه براي درخواست ويزاي شينگن موردنياز است:

  • مدارك شناسايي و هويتي

بخشي از مدارك مربوط به ويزاي شينگن مدارك هويتي متقاضي هستند كه بايد با نهايت دقت تهيه شوند:

  • فرم درخواست ويزاي شينگن

اولين مرحله براي گردآوري مدارك، دريافت فرم درخواست ويزاي كشوري است كه مقصد اصلي شما در سفر به حوزه شينگن در نظر گرفته مي‎شود.

  • گذرنامه معتبر و كپي ويزاهاي قبلي

گذرنامه متقاضي بايد داراي حداقل۳ ماه اعتبار و دو صفحه‌ي خالي باشد. همچنين كپي صفحاتي كه در آنها مهر ويزا درج شده الزامي مي‌باشد.

  • دو قطعه عكس پاسپورتي در ابعاد ۴*۳

براي تهيه عكس‌ها بايد فرمت عكس گذرنامه رعايت شود. عكس‌ها داراي پس زمينه سفيد باشند و تفاوت فاحشي بين چهره متقاضي و عكس وجود نداشته باشد.

  • اصل و كپي شناسنامه معتبر

لازم است كه شناسنامه فرد متقاضي به زبان انگليسي ترجمه شود. هرچند نياز نيست ترجمه شناسنامه و ديگر مدارك به تأييد وزارت دادگستري يا وزارت امور خارجه ايران برسد و تنها مهر دارالترجمه رسمي كفايت مي‎كند.

  • مدارك شغلي و سوابق كاري

مدارك شغلي از جمله مدارك موردنياز براي دريافت اكثر ويزاها است. تمكن مالي و گردش حساب

  • گردش حساب بانكي بايد به انگليسي، روي سربرگ بانك به همراه مهر و امضاي بانك باشد.
  • تاريخ ارائه برگه تمكن مالي و گردش حساب نبايد از يك ماه قبل از وقت سفارت قديمي‌تر و در يك روز گرفته شده باشد.
  • موسس يا رئيس شركت بايد گردش و تمكن مالي ۳ ماهه و به زبان انگليسي تهيه نمايد.

  • ترجمه رسمي و اصل سند ملكي به همراه مهر دادگستري الزامي است.

  • موجودي نهايي بايد بالغ بر ۴۰ ميليون تومان و موجودي گردش حساب بايد متناسب گردش ۳ ماه گذشته باشد.

  • موجودي تمكن مالي و گردش حساب بايد منطقي و برابر باشد.

  • در صورت داشتن سپرده‌هاي بانكي اصل سند سپرده بلند مدت لازم مي‌باشد.

  • مدارك مالي و اسناد ملكي

اثبات منابع مالي فرد متقاضي براي مدت زماني كه در منطقه شينگن اقامت خواهد داشت بسيار حائز اهميت است. از مدارك مالي مي‌توان به اين موارد اشاره نمود:

  • اصل و كپي مدارك مالي كه به زبان انگليسي يا زبان كشور مقصد ترجمه شده‌اند.
  • پرينت گردش سه ماهه اخير حساب جاري فرد به همراه مهر و امضاي بانك و ترجمه به زبان انگليسي
  • اصل و كپي بليط هواپيما

هنگام تحويل مدارك ويزاي شينگن به مراكزVFS يا سفارت ارائه بليط رفت و برگشت نيز الزامي مي‌باشد.

  • اصل و كپي بيمه مسافرتي

متقاضي براي سفر به كليه كشورهاي حوزه شينگن به بيمه مسافرتي با حداقل پوشش۳۰۰۰۰ يورويي نياز دارد.

  • واچر هتل

رسيد تأييد رزرو هتل و داشتن برنامه سفر مدون براي دريافت ويزاي شينگن اين كشور الزامي است. اين تأييديه مدركي است كه نشان مي‌دهد مسافر پس از اقامتي محدود در منطقه شينگن به كشور مبدأ بازخواهد گشت.



  • والدين يا كفيل­‌هاي قانوني كه براي خردسالان درخواست ويزاي شينگن دارند بايد مدارك زير را به سفارت ارائه كنند:

شناسنامه خردسال

گذرنامه پدر و مادر

فرم درخواست ويزا كه توسط هر دو والدين امضاء شده است.

حكم دادگاه خانواده در صورتي كه يكي از والدين حضانت فرزند را داشته باشد.

در صورتي كه فرد خردسال قصد دارد به تنهايي سفر نمايد؛ رضايتنامه رسمي براي سفر از سوي هر دو والد ايشان بايد ضميمه پرونده شود.

مراحل درخواست ويزاي شينگن

پيش از اقدام براي دريافت ويزاي شينگن، شرايط اخذ اين ويزا را به خوبي بررسي كنيد و مطمئن شويد كه واجد شرايط دريافت آن هستيد. داشتن تمكن مالي قوي و متقاعدكردن افسر كنسولي براي بازگشت دوباره به كشور مبدأ تاثير به سزايي در اخذ ويزاي شينگن دارد. علاوه بر اين تعيين وقت سفارت، گام مهمي براي دريافت ويزاي شينگن است. بنابراين پيش از تكميل فرم­‌هاي مربوطه و كامل نمودن مدارك براي تعيين وقت سفارت اقدام نماييد.

مراحل درخواست ويزاي شينگن به شرح زير است:

  • كشور موردنظر خود را انتخاب كنيد و فرم درخواست ويزا را از وب­سايت آن دريافت كنيد.
  • فرم­‌هاي مربوط به كشور مورد نظر در حوزه شينگن را با دقت تكميل نماييد.
  • وقت خود را در سفارت مورد نظر تعيين كنيد.
  • مدارك خود را آماده كنيد و براي ترجمه به دارالترجمه­‌هاي رسمي بسپاريد.
  • مدارك خود را پس از ترجمه مجدداً بررسي كنيد و نواقص احتمالي آن را برطرف كنيد.
  • در وقت تعيين شده به همراه مدارك مورد نياز براي انگشت نگاري و مصاحبه به سفارت كشور مقصد مراجعه كنيد.
  • هزينه صدور ويزاي درخواستي را پرداخت كنيد.

مدت زمان صدور و مدت اعتبار ويزاي شينگن

بررسي و تأييد ويزاي شينگن تنها 24 تا 48 ساعت زمان نياز دارد؛ ولي روال دريافت پاسخ توسط متقاضي وقت بسيار بيشتري مي­‌گيرد كه معمولاً 14 روز تخمين زده مي­‌شود و اين زمان براي برخي كشورهاي اروپايي با قوانين سخت­گيرانه­‌تر تا 21 روز نيز ادامه مي‌­يابد.

توجه: عبارتي تحت عنوان ويزاي فوري شينگن موجوديت ندارد و فاقد اعتبار است. زيرا هيچ موسسه يا آژانسي نمي‎تواند مدعي شود كه مي‎تواند از طريق ارتباط‎هايي كه در سفارت دارد ويزاي فوري دريافت نمايد. دريافت ويزا نيازمند طي كردن مراحل مختلف است كه براي هر مرحله مدت زمان مشخصي در نظر گرفته مي‎شود و نمي‎توان اين روند را به هيچ عنوان تسريع نمود.

به طور كلي نوع ويزاي شينگن مدت اعتبار ويزاي شينگن را تعيين مي­‌كند. به بيان ديگر، بسته به نوع ويزايي كه درخواست مي­‌دهيد و ويزايي كه سفارت مورد نظر صادر مي­‌كند، مدت اعتبار ويزاي شينگن براي متقاضي مشخص مي­‌شود.

مدت اعتبار ويزاي شينگن و مدت زمان مجاز براي اقامت، در ويزاي شينگن دو مقوله‎ هستند كه داراي مفهوم مجزايي از هم مي­باشند و در بسياري موارد اين دو مقوله با يكديگر اشتباه گرفته مي­شوند. در شرايط عادي تاريخ اعتبار ويزاي شينگن 6 ماه و مدت زمان مجاز براي اقامت 3 ماه خواهد بود. بدين معني كه اعتبار ويزاي شينگن يك بازه 180 روزه (6 ماه) است كه در اين 180 روز مسافر مي­تواند 90 روز (3 ماه) را در منطقه شينگن اقامت داشته باشد. پيش از پايان 90 روز مسافر موظف است حوزه شينگن را در اسرع وقت ترك نمايد.

اخذ ويزاي شينگن تضميني و فوري با مجموعه بامن‎رو

حال كه با مراحل صدور ويزاي شينگن بررسي شد وقت آن رسيده كه شما را با دو عبارت ويزاي تضميني شينگن و ويزاي فوري شينگن آشنا كنيم. در سال­هاي اخير، قوانين و مقررّات مرتبط با اخذ ويزا توسط كشورهاي عضو شينگن دستخوش تغييرات زيادي شده است. افزايش درخواست متقاضيان ايراني براي اخذ فوري و تضميني ويزاي شينگن از يك سو و سخت­گيري­ سفارت‎ها در خصوص موافقت يا عدم موافقت با درخواست متقاضيان ايراني از سوي ديگر نوسانات بسياري در اين سال‎ها داشته است. با توجه به افزايش روزافزون تقاضاي اين ويزاي اروپايي، لفظ ويزاي تضميني شينگن در بازار گردشگري ايران بسيار داغ شده است. بايد بگوييم اين واژه در صورتي قابل اعتماد تلقي مي‎شود كه به معناي «ضمانت بازگشت وجه در صورت ريجكت شدن ويزاي متقاضي» باشد؛ نكته مهمي كه برخي از شهروندان در هنگام عقد قرارداد به آن توجهي نمي‎كنند. تيم كارشناسان بامن‌رو با تكيه بر دانش و تجربه در خصوص خدمات ويزاي شينگن و با آگاهي از روال كنوني سفارت‎ها، پس از بررسي شرايط هر متقاضي، در نهايت بهترين و مطمئن­‌ترين راه را براي اخذ ويزا انتخاب خواهند كرد. خدمات ويزاي تضميني شينگن در بامنرو بدين منوال است كه در صورت ريجكتي، كليه مبالغي كه پرداخت نموده‌­ايد به شما عودت داده خواهد شد. شايان ذكر است كه با من رو بر حسب وظيفه اخلاقي كه دارد تنها پرونده‎هايي را به صورت تضميني قبول مي‎نمايد كه داراي شرايط زير باشند:

  • سابقه ريجكتي ويزا نداشته باشند.
  • سابقه سفر به كشورهاي شينگن داشته باشند.
  • از تمكن مالي مناسبي برخوردار باشند.

همچنين براي آن دسته از متقاضياني كه فرصت محدودي دارند؛ دريافت اخذ وقت فوري ويزاي شينگن توسط كارشناسان با من رو انجام مي‎پذيرد.

منبع: سايت خدمات مهاجرتي بامن‌رو

https://bamanro.com

برچسب ها ويزاي شينگن ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 278
  • بازدید کلی : 38286
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی